Godmorgon

Idag stannar jag hemma p.g.a min satans förkylning eller vad det nu är för något :thumbdown: Jag har jobbig hosta, ont i halsen och jag typ darrar som en kall hund :question: Men jag kommer nog att gå till skolan imorn. Btw, är det bara jag som saknar mina vänner i skolan om man bara är borta typ en dag? Alltså jag får typ en skitstor saknad efter dom och jag blir så avundsjuk när jag ser på deras bloggar vad dom gör på rasterna och sånt. Men det hjälper nog inte att jag sitter här och klagar, för det blir nog inte bättre då?!
Ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Ella

Vad kul att du saknar dom och inte mig...

2012-05-03 @ 07:56:59
Postat av: Ida

Men nu skickar jag en fe till dig som kommer göra dig bättre :D och vi saknar dig med!!! :( <333

2012-05-03 @ 08:36:30
URL: http://idasamuelssons.blogg.se/
Postat av: malin [fotoblogg]

sv: åh tack =) vilken fin blogg du har! kram

2012-05-03 @ 09:25:23
URL: http://mkarlstrom.blogg.se/
Postat av: fiia

Svar: Tack så jätte mycket, kul att du tyckte om den! Hoppas du fortsätter läsa den ;).



Du hade också fin blogg, kommer nog fortsätta läsa denna! :).

2012-05-03 @ 09:52:54
URL: http://fiiaahagg.blogg.se/



Läs detta innan du kommenterar!

- Jag vill jättegärna få tips om tävlingar och sånt.

- Jag har inte bloglovin, men jag kan ju följa din blogg ändå ;)

- Jag vet hur man spårar upp en IP-adress, så passa dig.

- Jag tar mina bilder själv om inget annat nämns.

- Jag svarar på ALLA kommentarer som jag får.

Nu är det bara att kommentera :P

Alla har ett namn <3:
Kom ihåg mitt namn

E-postadress, bara jag som ser: (publiceras ej)


Har du en blogg/hemsida?:


Jag vill höra vad du har att säga:


Trackback

RSS 2.0