INGET LMFAO TYVÄRR :(

Jag fick inte gå och se LMFAO idag :( men det kommer säkert att vara jättemycket fullisar och annat äckligt där :thumbsdown: så det skulle nog bli ganska jobbigt med så mycket folk också. Men jag tror att jag ska dit med Ella imorn, hon ska också skaffa guldkort :D Så det bli ju NICE! Ikväll blir det mys med snacks framför Tv:n, mysigt det också.
Nu sitter jag iaf och äter mellis efter en rolig dag i skolan. En jobbig sak bara men allt kan inte vara perfekt...
Bjuder STORT på den sista bilden:S
Nu ska jag ta lite outfit-bilder som kommer upp lite senare.

Kommentarer
Postat av: Hanna

Kul, fin blogg föresten :)



Kram Hanna

2012-05-04 @ 16:48:58
URL: http://bxtrm.blogg.se/
Postat av: Annah

Stackare, ja skulle också vilja se dom ikväll :(

Hoppas du får en bra fredag iaf!

2012-05-04 @ 17:02:36
URL: http://annahms.blogg.se/



Läs detta innan du kommenterar!

- Jag vill jättegärna få tips om tävlingar och sånt.

- Jag har inte bloglovin, men jag kan ju följa din blogg ändå ;)

- Jag vet hur man spårar upp en IP-adress, så passa dig.

- Jag tar mina bilder själv om inget annat nämns.

- Jag svarar på ALLA kommentarer som jag får.

Nu är det bara att kommentera :P

Alla har ett namn <3:
Kom ihåg mitt namn

E-postadress, bara jag som ser: (publiceras ej)


Har du en blogg/hemsida?:


Jag vill höra vad du har att säga:


Trackback

RSS 2.0