:) Presentation av mig :)


Hejsan svejsan!
Mitt namn är Josefin och det är jag som har startat den här bloggen. Jag är 13 år. Jag bor i stockholm och trivs som en fisk i vattnet här (kan man säga så?!) aja, jag har haft en ganska lyckad blogg med min kompis innan denna som heter http://josefinoella.blogg.se men den slutade vi att blogga på och startade egna bloggar. Jag kommer satsa riktigt hårt på denna blogg så bli inte förvånade om jag dyker upp som storbloggare om några år :P (nejdå, skämt o sido) Några utav min intressen är sång och dans. Jag går nämligen i en skola där man har dom ämnena på skoltid, men jag dansar även på fritiden. Och så hinner jag med Friidrott också. Ni kanske märker att det är helt olika saker jag håller på med men jag brinner lika mycket för allt ändå! ;)
♥Kul att du hittade hit och hoppas att du stannar♥

Kommentarer



Läs detta innan du kommenterar!

- Jag vill jättegärna få tips om tävlingar och sånt.

- Jag har inte bloglovin, men jag kan ju följa din blogg ändå ;)

- Jag vet hur man spårar upp en IP-adress, så passa dig.

- Jag tar mina bilder själv om inget annat nämns.

- Jag svarar på ALLA kommentarer som jag får.

Nu är det bara att kommentera :P

Alla har ett namn <3:
Kom ihåg mitt namn

E-postadress, bara jag som ser: (publiceras ej)


Har du en blogg/hemsida?:


Jag vill höra vad du har att säga:


Trackback

RSS 2.0